vineri, 12 aprilie 2013

TAIFUN DE SARUTURI.


 
 

 
 Răsar din umbra ta ca un sărut în soare
 când foamea mă apucă să vii să mă iubești,
 să nu te-ntrebi de ce iubirea ta mă doare
 căci sloiuri sunt în mine și vreau să le topești.
 
 Să curgă ca izvoare și tu să le dai viață
 când pui al tău sărut pe dorul ce m-apăsa,
 atunci iubirea mea îți va sclipi pe față
 și în iubirea noastră cu ea vom sta la masă.
 
 Din focul care arde curg lumânări aprinse
 și ceara de pe ele începe să-nfloreasca,
 și-atunci încep să fugă durerile nestinse
 când iarăși vine ziua ce vrea să ne iubească.
 
 O noapte ți-am furat când te-am răpit în stele
 și luna cea aprinsă ți-am pus-o-n așternut,
 să-ți lumineze trupul când te iubesc în ele
 doar gândul meu cu mine de tine am știut.
 
 Curg buzele pe tine în roiuri de săruturi
 când catifeaua nopții în vraja ei ne prinde,
 și lacrimi de iubire ce curg în așternuturi
 doar coama de aramă deasupra ta le-aprinde.
 
 În aur pur te-mbrac și petre de rubine
 și perlele din mare la gâtul tău le pun,
 iubirea iarăși strigă și către tine vine
 să lase peste tine săruturi în taifun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu