joi, 1 august 2013

IUBIRE, SUFLET SI INGER.


Plutind într-o poveste cu steaua de argint,
iubirea încă este, cu noi şi nu te mint,
lăsând a mea privire pe ochii tăi să cadă,
să-ţi spună de iubire că vine să te vadă.

Ea vine ca sărutul, ascuns pe gura mea
atunci când vine vântul şi bate-n uşa ta,
mă las deasupra-ncet şi-ating buzele tale,
pe colţ de stea te-aştept să curgi pe cer la vale.

Nimic nu mă opreşte să te iubesc vreodată,
eşti înger din poveste cu faţa-n vis scăldată
sunt stele agăţate în părul tău ascunse,
când zodiile toate cu dragoste sunt unse.

Fecioara nopţii toarce iubirea-n vărsător,
când noaptea se întoarce cu îngerii în zbor
te strig atât de tare de luna o trezesc,
când stelele din mare îţi scriu că te iubesc.

Nu pot măcar o clipă să fug din faţa ta,
îţi dau a mea aripă să zbori la cer cu ea,
să curgi ca un luceafăr pe lacul plin de stele,
şi floarea ta de nufăr comoara dintre ele.

E dragoste curată, e crucea din destin
tu eşti adevărată chiar dacă mă închin,
şi steaua din altar deasupra luminează
când mirul curge iar, iubirea ne-o veghează.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu