marți, 8 octombrie 2013

MINTEA NEBUNULUI LA PUTERE.

Voi m-aţi votat şi v-am minţit
şi-am prins acum în gât ciolanul,
putere-n dânsul am găsit
din pâinea voastră îmi scot banul.

Trăiesc ca bosul în palate
şi voi puterea mi-o plătiţi,
vă pun doar taxe-nbelsugate
chiar dacă tot nu mă iubiţi.

Căci eu vă bag în sărăcie
şi eu dictez ce să mâncaţi,
trăiţi mereu pe datorie
socoată mie să îmi daţi.

Doar eu conduc în astă ţară
şi legea este pentru voi,
puteţi dormi-n boscheţi afară
că voi, nu mai aveţi nevoi.

Eu am copii şi-i cresc din greu
şi iar îmi cereţi să vă dau,
în casă eu trăiesc mai rău
de-aceea ţara eu v-o iau.

Mi-e silă să vă mai privesc
că sunteţi hoituri împuţite,
voi cum a-ţi vrea să vă iubesc
când sunteţi vite adormite.

Chiar dacă nu mă mai votaţi
târâş la mine-o să veniţi,
şi votul vostru să îl daţi
de nu, în foame-o să muriţi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu