vineri, 25 aprilie 2014

ASA A FOST SA MOR

Aşa a fost să mor ca hoitu-n stradă
să vină toţi nebunii în moarte să mă vadă
să scuipe peste mine din sărăcia lor
pomana s-o mănânce la masa hoţilor.

Nu poţi trăii în viaţă ca om adevărat
săracului mâncarea mereu de i-ai furat
dar nu uita că vine acum şi rândul tău
şi hoit tu vei ajunge cum am ajuns şi eu.

Viaţa este frumoasă atunci când furi mereu
ai pâine albă-n casă cum am avut şi eu
dar vine doar o zi când Domnul te loveşte
şi te întrebi nebun, de ce nu te iubeşte.

Pomana este bună dar ea nu ţine mult
o ai, o săptămână, dar te loveşte crunt
când crezi că ai scăpat şi eşti boier pe viaţă
atunci te-ai înşelat şi ai căzut în ceaţă.

O viaţă ai creştine şi nu da cu piciorul
gândeşte-te la mine când te apucă dorul
apleacă tu genunchii şi cazi în rugăciune
şi strigă către cer la Domnul Sfânt pe nume.

Căci vei urca la cer şi vei ajunge-n poartă
şi-atunci doar Dumnezeu păcatul tău îl iartă
scăpare n-o să ai la sfânta judecată
socoată o să dai pentru ultima dată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu