marți, 29 aprilie 2014

VIATA, VIATA, VIATA

Viaţă, viaţă, viaţă
tu mi-ai dat destinul
mi-ai umplut paharul
să îmi beau pelinul.

M-ai făcut sărac
lângă a mea cruce
tu mi-ai spus să tac
pentru a o duce.

Ai lăsat în mine
foamea şi durerea
lanţul tău îmi fură
toată mângâierea.

Tu ai dat păcatul
m-ai legat de cruce
să mă tragă lanţul
pentru a o duce.

Cum să te numesc
pentru ce-ai făcut?
vrei să te iubesc
când vezi c-am căzut.

Lângă tine stau
zi de zi pe cruce
lacrima mi-o beau
pentru a o duce.

Moştenesc din tine
toată suferinţa
ce-ai lăsat-o-n mine
să-mi găsesc căinţa.

Doamne ce durere
m-a urcat pe cruce
să calc în tăcere
pentru a o duce.

Singur şi sărac
am ajuns spre moarte
crucea eu mi-o fac
în genunchi şi-n coate.

Am trăit în suflet
plâns de sărăcie
şi-am cerşit în urlet
moartea pe vecie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu