sâmbătă, 17 mai 2014

VISUL ROZELOR


Roză albastră, roză din vis
spune-mi iubirea dacă ţi-a scris
dacă sărutul iar te-a atins
fulgii din stele dacă te-a nins.

Unde te duci de nu te găsesc
poate cu tine vreau să vorbesc
lacrima ta e un strop de amor
care mă fură în vis călător.

Roză frumoasă ce roua te spală
ochii spre tine îmi dau năvală
spune când vii şi unde te-ndrepti
sau doar pe mine tu mă aştepţi.

Cine ţi-aprinde pe chip alinarea
când dorul îţi spală din nou supărarea?
cine îţi bate în geam să îţi spună
că tu-i eşti iubirea ascunsă pe lună.?

Cine îţi bea de pe buze nectarul?
cine îţi spală din suflet amarul?
lasă un strop de rouă să cadă
pe chipul iubirii cu flori din livadă.

Sărutul meu dulce cine îl prinde?
lumina din suflet ,cine-o aprinde?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu